کنترل و یادگیری حرکتی - با تاکید رفتاری (ویراست پنجم - 2011)
کنترل و یادگیری حرکتی - با تاکید رفتاری (ویراست پنجم - 2011)
700,000  تومان
وضعیت: موجود

کنترل و یادگیری حرکتی - با تاکید رفتاری (ویراست پنجم - 2011)

عنوان: کنترل و یادگیری حرکتی - با تاکید رفتاری (ویراست پنجم - 2011)
کد:
  • نویسنده: ریچارد ای. اشمیت، تیموتی دیی. لی
  • مترجم: دکتر علی حسین ناصری

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

800


نوبت چاپ:

1


شابک:

9786005543827


ويراستار:

نسرین حسنی


سال:

1395

چکیده :

گاهی اوقات بسیاری از ما از این موضوع حیرت‌زده می‌شویم که اجراکنندگان بسیار ماهر در صنعت، ورزش، موسیقی یا حرکات ریتمیک، چگونه اعمال‌شان را به راحتی و سادگی و روان اجرا می‌کنند.

مشابه چهار ویرایش قبلی این کتاب، ویرایش پنجم (کنترل و یادگیری حرکتی:  با تأکید رفتاری) برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند درک کنند که این اجراکننندگان چگونه می‌توانند به چنین هنری برسند، در حالی که ما به‌عنوان یک مبتدی در تکلیف مشابه، ناشیانه، بدون کارایی و غیرماهرانه هستیم.

این کتاب به‌طور خاص به‌عنوان یک کتاب درسی برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که دوره‌هایی را در عملکرد انسان یا یادگیری حرکتی و عمدتاً در رشته‌های از قبیل حرکت شناسی یا روان شناسی می‌گذرانند، نوشته شده است. با این حال، دانشجویان رشته‌های دیگر از قبیل علوم اعصاب، درمان جسمانی، کاردرمانی، گفتار درمانی، مهندسی صنعتی یا بیومکانیک، عوامل انسانی یا ارگونومی و ورزش نیز مفاهیم بسیاری را در این کتاب پیدا خواهند کرد که مورد علاقه آنهاست، زیرا رفتار حرکتی، بخشی از همه آنهاست و برای همه کسانی است که به‌عنوان تمرین دهنده در این رشته مشغول هستند، اصول رفتار حرکتی تشریح شده در این کتاب، پایه محکمی برای تکالیفی از قبیل طراحی سیستم‌های ماشینی انسان، توسعه برنامه‌های تمرینی در ورزش یا صنعت و پیشرفت‌های آموزشی در حرکات ریتمیک یا موسیقی فراهم می‌کند.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT